دوشیزه شهر سرد و تاریک

مینویسم....روزانه یا شبانه!چه فرقی دارد؟

دوشیزه شهر سرد و تاریک

مینویسم....روزانه یا شبانه!چه فرقی دارد؟

جاستین

چندوقتیست معمایی شده است.....اینکه چرا دختران ۱۴ ساله بدون استثنا عاشق جاستین بیبر میشوند و درست شب تولد ۱۵ سالگیشان با شنیدن کلمه جاستین -حالا هر جاستینی که میخواهد باشد-حالت تهوع میگیرند.....معماییست برای خودش! 

زده شدم....از این وبلاگ!چه سریع!

نظرات 2 + ارسال نظر
یار مهربان سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:50 ب.ظ http://www.pdf-ketab.com

19.753086257616.3923363536سلام
یار مهربان ! کیست؟
یار مهربان شما ضمن آرزوی لحظات شاد و خوش برایتان عرض مختصری با شما دارد.
شاید خیلی از ما در زندگی گمشده ای داریم که اگه پیدا میشد قدم هایمان را استوار تر بر میداشتیم و به آرمانهای زندگیمان زودتر دست میافتیم !
نمیدانم ولی این امکان وجود دارد که ردپای گمشده شما در وب سایت من باشد
همینک منتظر قدوم سبزتان هستم


اگه وبسایت من نظر شما دوست عزیز رو به خودش جلب کرد لطف کن و کد لوگوی سایت را در وب زیبایت بگزار و خبرم کن تا من هم شما را لینک کنم
یار مهربان ( . . . ) دوست دار شما

شوباد سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:55 ب.ظ http://shobad.blogsky.com

زیبا بود
حال کردم
مرسی از مطلب جالبت سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد